Przejdź do głównej zawartości

Madonna nie będzie przepraszać

Madonna na gali Grammy, 2023, źródło: https://nypost.com/

65 gala nagród muzycznych Grammy  za nami. Cieszy się z statuetek Beyoncé, która stała się artystka z największa liczba tych nagród na koncie - w tym roku dobiła do 32 i pewnie się nie zatrzyma. 

Cieszą się też Kim Petras oraz Sam Smith, czyli pierwsza trans kobieta i osoba niebinarna nagrodzeni za najlepszy duet w utworze „Unhloy”. 

Dzięki temu duetowi dochodzimy do Madonny, która była osobą wręczającą nagrodę. Niestety zamiast na walorach artystycznych, skupiono się i tutaj muszę napisać „jak zwykle” na jej wyglądzie. Mam wrażenie, że jesteśmy stworzeni do komentowania wszystkiego i wszystkich, którzy mają inne pojęcie o pięknie. Zapominamy przy tym, że piękno i poczucie estetyki jest bardzo subiektywne. Czy przede wszystkim nie chodzi to, by każdy z nas zasypiał jako szczęśliwy i spełniony człowiek? 

Czy naprawdę aż tak mi przeszkadzają operacje plastyczne pani czy pana zza rogu?

Mi osobiście nie przeszkadzają. Czy osobiście bym sobie coś poprawiła, to też inna kwestia i o tym można już sobie porozmawiać przy kawie. 

Madonna skomentowała te seksistowskie i mizoginiczne komentarze tak:

Nigdy nie przeprosiłam za żadne kreatywne wybory, których dokonałam, ani za sposób, w jaki wyglądam czy się ubieram, i nie zamierzam. Od początku mojej kariery byłam poniżana przez media, ale rozumiem, że to wszystko jest testem i cieszę się, że mogę przecierać szlaki, aby wszystkie kobiety miały łatwiej w nadchodzących latach.

Trudno się z nią nie zgodzić. Po prostu trzeba być sobą, a jeszcze się taki człowiek nie narodził by wszystkim dogodził, co nie?

Wszystkiego kobiecego!

Źródła: